نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در تهران و کرج
نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در تهران و کرج
هر شرکت ممکن است نام اقلام متفاوتی داشته باشد.
آیا از داده های تلفن همراه از تلفن هوشمند خود استفاده می کنید؟
- داده های تلفن همراه را در تلفن هوشمند خود خاموش کنید و محصول را از طریق Wi-Fi ثبت کنید.
آیا شناسه نام روتر بی سیم اشتباه تنظیم شده است؟
- شناسه روتر را با ترکیبی از اعداد و انگلیسی تنظیم کنید. از حروف کره ای یا خاص استفاده نکنید.
فرکانس روتر چند گیگاهرتز نیست؟
- هنگام اتصال محصول فقط شبکه گیگاهرتز پشتیبانی می شود. روتر بی سیم را روی گیگاهرتز تنظیم کرده و وصل کنید. برای بررسی فرکانس روتر، با شرکت حامل یا سازنده روتر تماس بگیرید.
لوازم خانگی و روترها از هم فاصله زیادی دارند.
- اگر فاصله بین لوازم خانگی و روتر زیاد باشد، ممکن است سیگنال ضعیف باشد و اتصال صاف نباشد. مکان روتر را جابه جا کنید تا به محصول نزدیک تر باشد.
بررسی قبل از گزارش خرابی فایل صوتی 10 ثانیه به عقب بررسی قبل از گزارش خرابی پخش فایل صوتی قبل از گزارش خرابی بررسی فایل صوتی 10 ثانیه به جلو
گارانتی محصول
10. مشاهده گارانتی محصول
گارانتی محصول
دوره ضمانت
مشتریان حق گرانبهایی برای دریافت خدمات رایگان به مدت یک سال برای خرابی هایی که هنگام استفاده از محصول رخ می دهد، دارند. خدمات رایگان برای این محصول در دوره گارانتی فقط در کره در دسترس است.
مدت گارانتی یک سال است
مدت گارانتی کمپرسور (کمپرسور) 3 سال می باشد
مدت زمان نگهداری قطعات نه سال (بر اساس تاریخ ساخت) می باشد.
مدت گارانتی رایگان کمپرسور خطی (کمپرسور) ده سال می باشد.
- مدت گارانتی کمپرسور خطی (کمپرسور) ده سال (بر اساس تاریخ ساخت) می باشد.
- محدوده قطعات گارانتی رایگان محدود به اجزای کمپرسور خطی می باشد (قطعات مستثنی شده لوله و هارنس متصل به کمپرسور می باشد)
- پس از سپری شدن مدت گارانتی کیفیت محصول، در صورتی که تعمیر به دلیل نداشتن گارانتی ده ساله امکان پذیر نباشد، قطعات با 100% قیمت خرید مسترد و کالا مستهلک و 5 تا 10% قیمت تمام شده است. قیمت خرید به مبلغ باقیمانده اضافه می شود. (روش استهلاک و اضافه بها بر اساس استانداردهای حل اختلاف مصرف کننده در زمان خرید قابل تغییر است)
هنگام درخواست تعمیر، باید این گارانتی را با تاریخ خرید ارائه دهید تا خدمات کافی دریافت کنید، بنابراین آن را ایمن نگه دارید.
- گارانتی این محصول مشمول گارانتی مندرج در گارانتی می باشد.
- مدت زمان گارانتی از تاریخ خرید محاسبه می شود لذا لطفا تاریخ خرید را ذکر نمایید. (در صورت عدم تایید تاریخ خرید، دوره گارانتی از تاریخ ساخت و یا گذشت سه ماه از تاریخ ترخیص واردات اعمال می شود.)
- هنگامی که برای مقاصدی غیر از مصارف خانگی استفاده می شود، گارانتی رایگان در دسترس نیست و در صورت استفاده در یک محیط غیرعادی، دوره گارانتی 50 درصد کاهش می یابد.
- اگر گارانتی رایگان اعمال نمی شود، برای نگهداری مواد در رستوران، استفاده تحقیقاتی/تجربی، استفاده صنعتی، ذخیره سازی دارویی، هدف کمپینگ/تفریح استفاده می شود.
- اگر مدت زمان تضمین کیفیت 50 درصد کوتاه شد، در مکانی با گرد و غبار زیاد یا تغییرات دمایی شدید مانند انبار/خانه وینیل و غیره استفاده کنید.
- این گارانتی مجدد صادر نمی شود.
- در مورد عرضه تحت قرارداد جداگانه (تهیه، HOST، تک محصول و ...) جزئیات گارانتی مطابق قرارداد اصلی اعمال می شود.
معیارهای حل اختلاف مصرف کننده
راهنمای استاندارد
در صورت نقص در عملکرد یا عملکرد که به طور طبیعی در استفاده معمولی رخ می دهد
- در صورت نیاز به تعمیر اساسی در مدت 10 روز پس از خرید، تعویض یا استرداد قیمت خرید در مدت گارانتی یا تعمیر با هزینه پس از سپری شدن مدت گارانتی.
- در صورت نیاز به تعمیر قطعات مهم در مدت یک ماه پس از خرید، تعویض محصول یا تعمیر رایگان در مدت گارانتی و یا تعمیرات پولی پس از سپری شدن مدت گارانتی.
- در صورتی که کالای تعویض شده ظرف مدت یک ماه نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد، مبلغ خرید در مدت گارانتی مسترد خواهد شد و پس از سپری شدن مدت گارانتی هزینه تعمیرات پرداخت خواهد شد.
- در صورت عدم امکان تعویض، قیمت خرید در مدت گارانتی مسترد می شود و پس از سپری شدن مدت گارانتی هزینه تعمیرات پرداخت خواهد شد.
- در صورت بروز ایراد، تعمیر رایگان در مدت گارانتی یا تعمیر پولی پس از سپری شدن مدت گارانتی.
- در صورت تعمیر همان عیب، اما خرابی برای بار سوم عود می کند، در مدت زمان گارانتی، کالا تعویض می شود و یا قیمت خرید مسترد می شود و پس از سپری شدن مدت گارانتی، هزینه تعمیر پرداخت می شود.
- در صورت تعمیر کلی اجتماعی به دلیل خرابی در چندین قسمت، اما خرابی برای پنجمین بار تکرار می شود، در مدت گارانتی، تعویض محصول یا بازپرداخت قیمت خرید، یا تعمیر پرداخت شده پس از سپری شدن مدت گارانتی.
- در صورت عدم امکان تعمیر، تعویض محصول یا استرداد قیمت خرید در مدت گارانتی.
- در صورت عدم امکان تعمیر به دلیل موجود نبودن قطعات تعمیری، کالا در مدت گارانتی تعویض و یا مبلغ خرید مسترد می گردد و یا پس از اتمام مدت گارانتی 10% قیمت خرید به مبلغ استهلاک ثابت اضافه می گردد.
- در صورت مفقود شدن محصول درخواستی مشتری برای تعمیر و یا عدم تحویل محصول به مدت بیش از یک ماه، در مدت گارانتی، کالا تعویض و یا وجه خرید مسترد خواهد شد.
- در صورت بروز آسیب در هنگام حمل و نقل یا نصب پس از خرید محصول، محصول در مدت گارانتی تعویض می شود.
نقص در عملکرد یا عملکرد ناشی از عمد یا سهل انگاری مصرف کننده
- در صورت امکان تعمیر، صرف نظر از سپری شدن مدت گارانتی، با پرداخت هزینه تعمیر کنید
- در صورت عدم امکان تعمیر، در مدت گارانتی، مبلغی معادل تعمیر پرداخت شده را دریافت و محصول را تعویض کنید.
در موارد زیر، صرف نظر از اینکه دوره گارانتی سپری شده باشد، تعمیر پرداخت می شود
- در صورت خرابی ناشی از بلایای طبیعی (آتش سوزی، خسارت نمک، انفجار گاز، زلزله، خسارت باد و سیل و ...)
- در صورت خرابی به دلیل اختلال در برق مصرفی یا نقص در دستگاه متصل
- در صورت خرابی به دلیل تعمیر یا بازسازی در مرکز خدمات غیر ال جی الکترونیکس یا مرکز خدمات مجاز
- هنگام تعویض قطعات مصرفی که معمولاً در حین استفاده فرسوده می شوند
- در صورتی که خرابی به دلیل خارجی باشد نه نقص در خود محصول
- دوره تضمین کیفیت فوق و استانداردهای جبران خسارت بر اساس استانداردهای حل اختلاف مصرف کننده اعلام شده توسط کمیسیون تجارت عادلانه می باشد.
- مواردی که مشخص نشده است تابع استانداردهای حل اختلاف مصرف کننده است.
- اگر محصول خراب نباشد، ممکن است هزینه سرویس دریافت شود، بنابراین حتما دفترچه راهنمای کاربر را مطالعه کنید.
- قطعاتی که در حین تعمیر باید تعویض شوند، ممکن است منشأ یا سازنده متفاوتی با قطعات موجود داشته باشند و قطعات جدیدی نباشند، اما قطعاتی که عملکرد معمولی دارند و از نظر عملکردی معادل هستند استفاده می شود. برخی از قطعات استفاده شده در محصول ممکن است در کشوری غیر از کشور سازنده تولید شوند.
مسئولیت خدمات پولی که مشتری باید بپردازد
راهنمایی در مورد مسئولیت خدمات پولی
در هنگام درخواست خدمات به ال جی الکترونیکس در موارد زیر مصرف کننده باید حتی در مدت گارانتی هزینه جداگانه پرداخت کند.
- در صورت خرابی ناشی از ورود اجسام خارجی مانند اسباب بازی یا نوشیدنی به محصول
- در صورت خرابی یا خرابی محصول در اثر ضربه ای مانند افتادن محصول
- در صورتی که ظاهر محصول بر اثر سهل انگاری مشتری یا حلال های آلی مانند تینر (تینر)، بنزن و ... آسیب دیده یا تغییر شکل داده باشد.
- در صورت خرابی محصول به دلیل استفاده از قطعات و لوازم جانبی غیر اصل (مانند فیلتر آب) (لطفاً الجی الکترونیک اصل را از نزدیکترین مرکز خدمات الجی الکترونیکس خریداری کنید)
- هنگام تعویض قطعات مصرفی که معمولاً در حین استفاده فرسوده می شوند
- در صورت خرابی محصول به دلیل انتخاب اشتباه ولتاژ
- در صورتی که مشتری خودسرانه محصول را جدا کند و قطعات آن گم یا آسیب ببینند
- در صورت تنظیم ساده بدون توضیح عملکرد محصول یا جداسازی قطعات
- در صورت خرابی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در دفترچه راهنمای کاربر ال جی الکترونیکس
- در صورت خرابی در اثر بلایای طبیعی از قبیل خسارت صاعقه، آتش سوزی، باد و سیل، خسارت نمک، انفجار گاز، زلزله و ....
- در صورت عدم موفقیت به دلیل سهل انگاری دیگر مشتری
- در صورتی که محصول مشکلی نداشته باشد با وجود درخواست سرویس به دلیل قطع برق
- در صورتی که خرابی به دلیل خارجی باشد نه نقص در خود محصول، مانند نقص در خود پریز برق یا وصل نشدن پریز و دوشاخه برق.
- در صورت خرابی به دلیل اختلال در برق مصرفی یا نقص در دستگاه متصل
- هنگامی که مکان محصول به درخواست مشتری پس از اولین نصب محصول تغییر می کند یا محصول پس از جابجایی مجدداً نصب می شود (از جمله جداسازی یا مونتاژ درب محصول)
- در صورتی که خدمات با کالای شخصی درخواست شده باشد، اما به دلیل معیوب بودن محصول یا محصول دیگر، سرویس دریافت شده باشد.
- در صورت بروز نقص به دلیل تعمیر یا بازسازی محصول توسط شخصی غیر از تکنسین تعمیر در فروشگاه محصولات ال جی الکترونیک یا مرکز خدمات ال جی الکترونیکس
- در صورت درخواست خدمات پس از خرید بدون تشخیص کافی ایراد ظاهری هنگام خرید محصولات ویترینی
- در صورتی که مشتری شیر آب را ببندد یا آب آن در دسترس نباشد
- زمانی که خدمات به دلیل نقص مبلمان و نه محصولات معیوب درخواست می شود
اگر سؤالی دارید، لطفاً با مرکز خدمات الجی الکترونیکس تماس بگیرید.
اگر پیشنهاد یا شکایتی دارید، لطفاً با مرکز خدمات مشتریانl تماس بگیرید.
فایل صوتی گارانتی محصول 10 ثانیه برگشت فایل صوتی گارانتی محصول پخش فایل صوتی گارانتی محصول 10 ثانیه به جلو
و غیره
11. ضمیمه
رتبه بندی بهره وری انرژی
راهنمای رتبه بندی بهره وری انرژی محصول
نشاندهنده هزینه انرژی و هزینه واقعی انرژی که روی برچسب رتبهبندی بازده انرژی یا برچسب بازده مصرف انرژی ذکر شده است ممکن است بسته به نوسانات قیمت انرژی، مانند مصرف واقعی انرژی، ساعات مصرف انرژی، یا افزایش نرخ برق متفاوت باشد.
روش های دفع زباله لوازم الکتریکی.
هشدار
- اگرچه این محصول از مقدار کمی گاز قابل اشتعال (ایزوبوتان، R600a) به عنوان مبرد استفاده می کند، هنگام دور انداختن محصول، حتما با مرکز محلی یا شرکت دفع تماس بگیرید.
هنگام خرید یک محصول جدید
اگر محصول جدیدی را از فروشگاه محصولات ال جی الکترونیکس خریداری کنید، هنگام تحویل محصول جدید، محصول قدیمی را به صورت رایگان پردازش می کنیم.
هنگام دور ریختن محصولات مستعمل
هنگام دور انداختن لوازم خانگی، باید با مرکز محلی یا سیستم رزرواسیون تخلیه زباله لوازم خانگی تماس بگیرید تا آنها را دفع کنید.
شماره تلفن ، آدرس اینترنتی شماره نقطه.
اطلاعات راهنمای منبع باز
برای دریافت کدهای منبع توزیع شده تحت مجوزهای ، ، و سایر مجوزهای منبع باز نصب شده در این محصول، از .دیدن کنید.
- ۰۱/۰۸/۲۴