نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیرات انواع یخچال و فریزر ، ساید بای ساید ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، پکیج و...در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران

تعمیرات انواع یخچال و فریزر ، ساید بای ساید ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، پکیج و...در تهران

نمایندگی تعمیرات انواع یخچال و فریزر ، ساید بای ساید ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، پکیج و...در تهران و کرج با تکنسین های بسیار با تجربه و ماهر بدون نیاز به جا بجایی لوازم خانگی تا تعمیرگاه در اسرعوقت با کمترین هزینه ممکن و استفاده از قطعات اصلی

بایگانی

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

نمایندگی تعمیرات یخچال دیپوینت در تهران و کرج

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸ ب.ظ | میثم پیریایی | ۰ نظر

نمایندگی تعمیرات یخچال دیپوینت در تهران و کرج

می توانید کد منبع، محتویات همه مجوزهای قابل اجرا، و اعلامیه حق چاپ و سلب مسئولیت از ضمانت را دانلود کنید. علاوه بر این، هنگامی که یک مصرف کننده برای درخواست کد منبع باز نرم افزار بارگذاری شده در این محصول ایمیلی به منبع باز در .می فرستد، آن را در یک -با حداقل هزینه، مانند رسانه و هزینه ی حمل و نقل. این پیشنهاد برای افرادی که این اطلاعات را دریافت می کنند تا سه سال پس از فروش این محصول معتبر است.

کمپین ایمنی برق در زندگی روزمره
این کمپین به طور مشترک توسط و  سازماندهی شده است.
نکاتی برای استفاده ایمن از وسایل برقی در خانه ما
استفاده ایمن از نوارها و پریزهای برق
- اتصال دوشاخه و وجود گرد و غبار در پریز را بررسی کنید. اگر دوشاخه شل وصل شده باشد، گرد و غبار یا سایر مواد قابل اشتعال ممکن است باعث ایجاد جرقه شوند.
- با اتصال به روش اختاپوسی از چند شیر استفاده نکنید.
- فقط از یک بخاری برقی، کولر، اجاق القایی و ... استفاده کنید که در یک پریز برق زیادی مصرف می کند.
- پریز برق، پریز و دوشاخه را از نظر تغییر رنگ یا تغییر شکل بررسی کنید.
- در حمام از خروجی با روکش ضد آب استفاده کنید.
استفاده ایمن از لوازم خانگی
- گرد و غبار را به صورت دوره ای از داخل یا اطراف دستگاه پاک کنید.
- از کابل برق استفاده کنید تا به مبلمان فشرده نشود.
- از لوازم خانگی که با علامت گواهینامه مشخص شده اند استفاده کنید.
- لوازم خانگی منسوخ که مدت استفاده توصیه شده را پشت سر گذاشته اند باید توسط متخصص بازرسی شود.
مدیریت ایمن جعبه های توزیع (شکن)
- جلوی جعبه توزیع را با مبلمان، لوازم خانگی یا وسایل منزل نپوشانید.
- اشیاء را در جعبه توزیع قرار ندهید.
- پوشش جعبه توزیع را خودسرانه جدا نکنید.
کمک گرفتن از برقکار در مواقع اضطراری
- هنگام کنترل خودکار تاسیسات برقی، خطر برق گرفتگی وجود دارد، بنابراین هرگز خودتان را چک نکنید.
- حتماً در مواقع اضطراری از برقکار کمک بخواهید، مثلاً وقتی کلید قطع می شود یا بوی سوختن سیم ها یا صدا می آید.
با  شماره تلفن مشاوره ایمنی الکتریکی شرکت ایمنی الکتریکی کره تماس بگیرید.
- قوانین اساسی ایمنی برق در لوازم آشپزخانه خانه، لوازم خانگی، و لوازم فصلی را در جستجو کنید. همچنین می توانید آن را از طریق کد در دفترچه راهنمای کاربر بررسی کنید.
فایل های صوتی دیگر 10 ثانیه به عقب دیگر فایل های صوتی دیگر 10 ثانیه به جلو پخش می شوند
به فهرست مطالب قبلی محتوای بعدی

تالار شهر سئولl
شماره تلفن اصلی: 
دولت کلانشهر سئول کلیه حقوق محفوظ است

علل رایج خرابی یخچال و اقدامات متقابل (ارائه شده توسط ) و خود تعمیری + روش های پیشگیری 15
 آه! گوگوریو
این که فقط قسمت یخچال از نوع عمومی یخچال کار نمی کند (اصلا سرد نیست) علت چیست و چگونه باید با آن برخورد کرد؟

فریزر در حالت عادی کار می کند.
هنگامی که چراغ یخچال نیز روشن می شود (این امر عمدتاً در مورد محصولات ال جی و دوو صدق می کند، به نظر می رسد سامسونگ روش کمی متفاوت دارد..)

------------------ اطلاعاتی در مورد نحوه تعمیر توسط گیوکشین کانگریم در زیر ارائه می کند -------
البته فقط به دلیل یکسان بودن علائم به این معنی نیست که علت خرابی یکسان است، بلکه اول علت و روش تعمیر خود را می نویسم.. ^^

علت: هوای سرد فریزر در مسیری است که به سمت یخچال می رود.
یخ یخ زده است و هوای سرد نمی تواند به فریزر برود.


روش تعمیر:
1) [درایور a/s این کار را انجام داد]
او دیواره پشت فریزر را جدا کرد و یک سنسور کوچک را جایگزین کرد (این سنسور زمانی که یخ در پشت فریزر یخ بزند تشخیص می دهد و می گوید ذوب می شود) و آب داغ را در پشت فریزر بریزید. یخ های یخ زده رو در پاساژ سرد آب کنید بعد از حدود یک روز باز کردن درب یخچال دوباره کد رو باز کردم و استفاده کردم... البته نرمال کار کرد...;;

2) [یکی از دوستان این کار را انجام داد]
منم همون علائم تو رو داشتم
دوست من به دلیل مزاحم بودن به تکنسین a/s زنگ نزد، فقط یخچال را از برق کشید و درب فریزر و یخچال را 3 روز باز گذاشت... فریم را زدم و کد را به برق وصل کردم و نرمال کار کرد (من سنسور یا همچین چیزی عوض نکرد... ولی علائمش مثل من بود ;;)


هزینه تعمیر:
1) شما به جایی که آن را خریدید و آن را تعمیر کردید، آمدید، اما 20000 وون گرفتید. گفتند مرکز (ال جی یا سامسونگ a/s) حدود 70000 وون می گیرد.


روش پیشنهادی برای سینوس دیافراگم...
ابتدا تمام وسایل داخل فریزر و یخچال را به یخچال دوستتان منتقل کنید، یخچال را از برق بکشید، درهای یخچال را کاملا باز بگذارید و 2-3 روز در آنجا بمانید. اگر باز هم کار نکرد... پس بهتر است با a/s تماس بگیرید...
(راستش... من دیدم اون سنسور رفته ولی نمیدونم واقعا خرابه یا نه... بنا به دلایلی فکر کردم میتونم بدون آسیاب کردنش ذوبش کنم..)
--------------سنسور نیازی به تعویض ندارد، اما اگر سینی چکه در دیوار با یخ مانند من تغییر شکل داده است، باید تعویض شود------- -----------------------------------
وقتی فریزر خوب است، اما فقط یک طرف یخچال از بین رفته است:


-تفاوت هایی بین مدل ها وجود دارد اما بیشتر آنها ناشی از مشکل موتور گردش هوای سرد است.
--
در مورد سیستم خنک کننده مستقل سامسونگ - یک سوئیچ فشاری از سمت راست یا قسمت بالایی قسمت بسته شدن درب یخچال بیرون زده است. اگر سوئیچ فشاری را با در باز فشار دهید، بلافاصله یا بعد از 2 تا 3 دقیقه باید صدای چرخش را از داخل یخچال بشنوید. با وجود اینکه صدای چرخش کمپرسور عقب را می شنوید، اما اگر به ما بگویید که فن خنک کننده با فشار دادن این سوئیچ می چرخد ​​یا خیر، تهیه قطعات لازم برای تکنسین پس از فروش مفید خواهد بود.

---------------------
ساختار اصلی یخچال و فریزر
① فریزر
②دستگاه مدار الکتریکی
③ می توان آن را به ذخیره سازی تقسیم کرد.
▲ فریزر: داخل یخچال را با چرخه تبرید خنک می کند.
▲ دستگاه مدار الکتریکی: 1) قدرت را برای به کار انداختن چرخه تبرید منتقل می کند
2) کنترل دما: دمای داخل یخچال را ثابت نگه می دارد.
3) کنترل یخ زدگی: بخاری یخ زدایی برای رفع یخ زدگی کار می کند.
4) موتور پنکه، یخچال، چراغ داخلی، کلید درب و غیره.

=========================================================== == =======

همونطور که گفتی وقتی دیواره پشتی داخل فریزر رو باز کردم پر از یخ بود پس وسط تابستون بود و فکر میکردم بعد از باز کردن در نیم روز دیگه آب میشه.

حتی پس از اتصال دریاچه آب گرم پایتخت و مدتی ذوب آن، به نظر می رسد تقریباً دو فریم طول کشیده تا مجرای هوای سرد فریزر و یخچال کاملاً آب شود.

وقتی بازش کردم متوجه شدم توی کولر شبیه رادیاتور آب هست که انگار سنسور دما بود و کویل بخاری هم خیس بود.

من آن را از دوو AS خریدم و سعی کردم آن را جایگزین کنم، اما آنها گفتند که حتی اگر یک گروه حمایت از مصرف کننده بسیج شود، فقط قطعات مربوط به گرمای برق را نمی فروشند.

به هر حال به من گفتند قطعات را جدا کنم و بفروشم که شکستگی را با تستر اندازه گرفتم و مصرف کننده گفت اشکالی ندارد بعد از رفع رطوبت خودم از آن استفاده کنم.

بخاری کویل پس از برداشتن آب و آب بندی آن با سیلیکون مونتاژ شد و سنسور موجود در بانی شفاف در کولر به همان شکلی که هست دوباره مونتاژ شد.
(در هر منطقه یک شرکت رادیویی حرفه ای وجود دارد که تمام قطعات را می فروشد، البته این محصول اصیل سامسا الکترونیک نیست... در منطقه ما قیمت قطعات بسیار ارزان تر از فروشگاه های معمولی AS است.

بیشتر اوقات، اگر از صاحب یک فروشنده لوازم خانگی دست دوم در منطقه بپرسید، او می داند ...، زیرا آنها خود تعمیرات زیادی انجام می دهند ...)

سینی آب (داوو شماره قطعه که از آن آب یخ زدایی از فریزر خارج می شود به شدت با یخ خرد شده است، بنابراین من آن را به قیمت حدود 5000 وون خریدم و آن را با نوار آلومینیومی جایگزین کردم و از آن استفاده شده است. حدود یک ماه

---احتیاط---------------روی دیواره فریزر دو عدد فن برای فریزر و یکی برای یخچال در کنار هم قرار دارد.
به نظر می رسد فن یخچال بدون برق می چرخد، اما این طبیعی است. برای فریزر در یک جهت می چرخد ​​اما فن یخچال بسته به شرایط به جلو یا عقب می چرخد.

انواع مختلف بلبرینگ؟ به نظر می رسد چیزی شبیه به آن است.
---------پیشگیرانه----------------------
1. قطر سوراخی که آب یخ زدایی در فریزر از آن خارج می شود کمتر از 1 سانتی متر است. از آنجایی که سوراخ در مرکز نیست، به سمت چپ یا راست عقب بایاس می شود، بنابراین حتی اگر همه قسمت ها عادی باشند، بستن سوراخ چه نخودی باشد و چه یخ نازک بسیار آسان است، به نظر می رسد نصب باشد. روشی که اکثر درب های یخچال با جلو گیری از این علائم با کمی کج شدن به جلو، عقب، چپ و راست به خوبی بسته می شوند.

2. مراقب باشید که مواد خارجی مانند آب، یخ، لوبیا یا برنج به قسمت پشتی فریزر سرازیر نشود.

-----------------------------------
یک بار دیگر از آقای

 

 Libe نظرات دیگر 0 توصیه ها 0
نمیدونم چطوری درستش کنم...

یخچال شبیه این است ...
| اظهار نظر
 بیونگمینهام نظرات متفاوت 0توصیه ها 0
..
| اظهار نظر
 اجرا ~ ​​نظر دیگر 0توصیه 0
اوه;;; من دیدمش.. حدودا دو ماه پیش با اون علامت گرفتمش.. محصول ال جی هستش.. هزینه نکردم ولی میدونم هزینه اش خیلی گرون بود هاها حدود 80000 وون؟؟ ;; | اظهار نظر
 فست کودکان نظر دیگر 0 توصیه 0
خانه من محصول سامسونگ است و چندین بار با علائم مشابه AS دریافت کردم.
وقتی یک تکنسین AS می آید، معمولا یخ را آب می کند (هزینه AS تقریباً فقط برای هزینه های سفر است)، اما زمانی که سنسور کار خود را انجام نمی دهد و خراب می شود،
حتی سنسور رو هم عوض کردند.. (حدود 6-7 میلیون وون)
 | اظهار نظر
 اوه! گوگوریو نظرات دیگر 0 توصیه شده 0

---------پیشگیرانه----------------------
1. قطر سوراخی که آب یخ زدایی در فریزر از آن خارج می شود کمتر از 1 سانتی متر است. از آنجایی که سوراخ در مرکز نیست، به سمت چپ یا راست عقب بایاس می شود، بنابراین حتی اگر همه قسمت ها عادی باشند، بستن سوراخ چه نخودی باشد و چه یخ نازک بسیار آسان است، به نظر می رسد نصب باشد. روشی که اکثر درب های یخچال با جلو گیری از این علائم با کمی کج شدن به جلو، عقب، چپ و راست به خوبی بسته می شوند.

2. مراقب باشید که مواد خارجی مانند آب، یخ، لوبیا یا برنج به قسمت پشتی فریزر سرازیر نشود.
 | اظهار نظر
 نظرات با خطوط مختلف 0 توصیه 0
اطلاعات خوبیه... مطمئنم مواقعی مفید خواهد بود...^^
| اظهار نظر
 رایحه گل شاه بلوط نظرات دیگر 0 توصیه ها 0
وقتی یخچال کار می کند اما فریزر کار نمی کند راه صحیح چیست؟ در اتاق خواب من حتی فریزر روشن نمی شود و دمای آن مشابه دمای یخچال است | اظهار نظر
 نادرست در ایمان نظر دیگر 0 توصیه 0
زودپز جدید!
 اظهار نظر
 سیخ ها نظرات دیگر 0 توصیه ها 0
برادرم نماینده تیم توسعه کولر یخچال بود.

برادر؛؛ ما با امتیاز برای تعمیر یخچال در شوهر شوهرم ازدواج کردیم.
 | اظهار نظر
 نظرات متفاوت 0 توصیه 0
هوم...خیلی اطلاعات خوبیه...
باید از بین ببرمش...

حتی اگه یخچال رو خوب درست کنی میتونی ازدواج کنی...^^| اظهار نظر

مشاهده همه نظرات ▼
لطفا از اظهار نظرهای توهین آمیز و توهین آمیز خودداری کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در تهران و کرج

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۵۶ ب.ظ | میثم پیریایی | ۰ نظر

نمایندگی تعمیرات یخچال ایران شرق در تهران و کرج

هر شرکت ممکن است نام اقلام متفاوتی داشته باشد.
آیا از داده های تلفن همراه از تلفن هوشمند خود استفاده می کنید؟
- داده های تلفن همراه را در تلفن هوشمند خود خاموش کنید و محصول را از طریق Wi-Fi ثبت کنید.
آیا شناسه نام روتر بی سیم اشتباه تنظیم شده است؟
- شناسه روتر را با ترکیبی از اعداد و انگلیسی تنظیم کنید. از حروف کره ای یا خاص استفاده نکنید.
فرکانس روتر چند گیگاهرتز نیست؟
- هنگام اتصال محصول فقط شبکه گیگاهرتز پشتیبانی می شود. روتر بی سیم را روی گیگاهرتز تنظیم کرده و وصل کنید. برای بررسی فرکانس روتر، با شرکت حامل یا سازنده روتر تماس بگیرید.
لوازم خانگی و روترها از هم فاصله زیادی دارند.
- اگر فاصله بین لوازم خانگی و روتر زیاد باشد، ممکن است سیگنال ضعیف باشد و اتصال صاف نباشد. مکان روتر را جابه جا کنید تا به محصول نزدیک تر باشد.
بررسی قبل از گزارش خرابی فایل صوتی 10 ثانیه به عقب بررسی قبل از گزارش خرابی پخش فایل صوتی قبل از گزارش خرابی بررسی فایل صوتی 10 ثانیه به جلو
گارانتی محصول
10. مشاهده گارانتی محصول
گارانتی محصول
دوره ضمانت
مشتریان حق گرانبهایی برای دریافت خدمات رایگان به مدت یک سال برای خرابی هایی که هنگام استفاده از محصول رخ می دهد، دارند. خدمات رایگان برای این محصول در دوره گارانتی فقط در کره در دسترس است.
مدت گارانتی یک سال است
مدت گارانتی کمپرسور (کمپرسور) 3 سال می باشد
مدت زمان نگهداری قطعات نه سال (بر اساس تاریخ ساخت) می باشد.
مدت گارانتی رایگان کمپرسور خطی (کمپرسور) ده سال می باشد.
- مدت گارانتی کمپرسور خطی (کمپرسور) ده سال (بر اساس تاریخ ساخت) می باشد.
- محدوده قطعات گارانتی رایگان محدود به اجزای کمپرسور خطی می باشد (قطعات مستثنی شده لوله و هارنس متصل به کمپرسور می باشد)
- پس از سپری شدن مدت گارانتی کیفیت محصول، در صورتی که تعمیر به دلیل نداشتن گارانتی ده ساله امکان پذیر نباشد، قطعات با 100% قیمت خرید مسترد و کالا مستهلک و 5 تا 10% قیمت تمام شده است. قیمت خرید به مبلغ باقیمانده اضافه می شود. (روش استهلاک و اضافه بها بر اساس استانداردهای حل اختلاف مصرف کننده در زمان خرید قابل تغییر است)
هنگام درخواست تعمیر، باید این گارانتی را با تاریخ خرید ارائه دهید تا خدمات کافی دریافت کنید، بنابراین آن را ایمن نگه دارید.
- گارانتی این محصول مشمول گارانتی مندرج در گارانتی می باشد.
- مدت زمان گارانتی از تاریخ خرید محاسبه می شود لذا لطفا تاریخ خرید را ذکر نمایید. (در صورت عدم تایید تاریخ خرید، دوره گارانتی از تاریخ ساخت و یا گذشت سه ماه از تاریخ ترخیص واردات اعمال می شود.)
- هنگامی که برای مقاصدی غیر از مصارف خانگی استفاده می شود، گارانتی رایگان در دسترس نیست و در صورت استفاده در یک محیط غیرعادی، دوره گارانتی 50 درصد کاهش می یابد.
- اگر گارانتی رایگان اعمال نمی شود، برای نگهداری مواد در رستوران، استفاده تحقیقاتی/تجربی، استفاده صنعتی، ذخیره سازی دارویی، هدف کمپینگ/تفریح ​​استفاده می شود.
- اگر مدت زمان تضمین کیفیت 50 درصد کوتاه شد، در مکانی با گرد و غبار زیاد یا تغییرات دمایی شدید مانند انبار/خانه وینیل و غیره استفاده کنید.
- این گارانتی مجدد صادر نمی شود.
- در مورد عرضه تحت قرارداد جداگانه (تهیه، HOST، تک محصول و ...) جزئیات گارانتی مطابق قرارداد اصلی اعمال می شود.

معیارهای حل اختلاف مصرف کننده
راهنمای استاندارد
در صورت نقص در عملکرد یا عملکرد که به طور طبیعی در استفاده معمولی رخ می دهد
- در صورت نیاز به تعمیر اساسی در مدت 10 روز پس از خرید، تعویض یا استرداد قیمت خرید در مدت گارانتی یا تعمیر با هزینه پس از سپری شدن مدت گارانتی.
- در صورت نیاز به تعمیر قطعات مهم در مدت یک ماه پس از خرید، تعویض محصول یا تعمیر رایگان در مدت گارانتی و یا تعمیرات پولی پس از سپری شدن مدت گارانتی.
- در صورتی که کالای تعویض شده ظرف مدت یک ماه نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد، مبلغ خرید در مدت گارانتی مسترد خواهد شد و پس از سپری شدن مدت گارانتی هزینه تعمیرات پرداخت خواهد شد.
- در صورت عدم امکان تعویض، قیمت خرید در مدت گارانتی مسترد می شود و پس از سپری شدن مدت گارانتی هزینه تعمیرات پرداخت خواهد شد.
- در صورت بروز ایراد، تعمیر رایگان در مدت گارانتی یا تعمیر پولی پس از سپری شدن مدت گارانتی.
- در صورت تعمیر همان عیب، اما خرابی برای بار سوم عود می کند، در مدت زمان گارانتی، کالا تعویض می شود و یا قیمت خرید مسترد می شود و پس از سپری شدن مدت گارانتی، هزینه تعمیر پرداخت می شود.
- در صورت تعمیر کلی اجتماعی به دلیل خرابی در چندین قسمت، اما خرابی برای پنجمین بار تکرار می شود، در مدت گارانتی، تعویض محصول یا بازپرداخت قیمت خرید، یا تعمیر پرداخت شده پس از سپری شدن مدت گارانتی.
- در صورت عدم امکان تعمیر، تعویض محصول یا استرداد قیمت خرید در مدت گارانتی.
- در صورت عدم امکان تعمیر به دلیل موجود نبودن قطعات تعمیری، کالا در مدت گارانتی تعویض و یا مبلغ خرید مسترد می گردد و یا پس از اتمام مدت گارانتی 10% قیمت خرید به مبلغ استهلاک ثابت اضافه می گردد.
- در صورت مفقود شدن محصول درخواستی مشتری برای تعمیر و یا عدم تحویل محصول به مدت بیش از یک ماه، در مدت گارانتی، کالا تعویض و یا وجه خرید مسترد خواهد شد.
- در صورت بروز آسیب در هنگام حمل و نقل یا نصب پس از خرید محصول، محصول در مدت گارانتی تعویض می شود.

نقص در عملکرد یا عملکرد ناشی از عمد یا سهل انگاری مصرف کننده
- در صورت امکان تعمیر، صرف نظر از سپری شدن مدت گارانتی، با پرداخت هزینه تعمیر کنید
- در صورت عدم امکان تعمیر، در مدت گارانتی، مبلغی معادل تعمیر پرداخت شده را دریافت و محصول را تعویض کنید.
در موارد زیر، صرف نظر از اینکه دوره گارانتی سپری شده باشد، تعمیر پرداخت می شود
- در صورت خرابی ناشی از بلایای طبیعی (آتش سوزی، خسارت نمک، انفجار گاز، زلزله، خسارت باد و سیل و ...)
- در صورت خرابی به دلیل اختلال در برق مصرفی یا نقص در دستگاه متصل
- در صورت خرابی به دلیل تعمیر یا بازسازی در مرکز خدمات غیر ال جی الکترونیکس یا مرکز خدمات مجاز
- هنگام تعویض قطعات مصرفی که معمولاً در حین استفاده فرسوده می شوند
- در صورتی که خرابی به دلیل خارجی باشد نه نقص در خود محصول
- دوره تضمین کیفیت فوق و استانداردهای جبران خسارت بر اساس استانداردهای حل اختلاف مصرف کننده اعلام شده توسط کمیسیون تجارت عادلانه می باشد.
- مواردی که مشخص نشده است تابع استانداردهای حل اختلاف مصرف کننده است.
- اگر محصول خراب نباشد، ممکن است هزینه سرویس دریافت شود، بنابراین حتما دفترچه راهنمای کاربر را مطالعه کنید.
- قطعاتی که در حین تعمیر باید تعویض شوند، ممکن است منشأ یا سازنده متفاوتی با قطعات موجود داشته باشند و قطعات جدیدی نباشند، اما قطعاتی که عملکرد معمولی دارند و از نظر عملکردی معادل هستند استفاده می شود. برخی از قطعات استفاده شده در محصول ممکن است در کشوری غیر از کشور سازنده تولید شوند.

مسئولیت خدمات پولی که مشتری باید بپردازد
راهنمایی در مورد مسئولیت خدمات پولی
در هنگام درخواست خدمات به ال جی الکترونیکس در موارد زیر مصرف کننده باید حتی در مدت گارانتی هزینه جداگانه پرداخت کند.
- در صورت خرابی ناشی از ورود اجسام خارجی مانند اسباب بازی یا نوشیدنی به محصول
- در صورت خرابی یا خرابی محصول در اثر ضربه ای مانند افتادن محصول
- در صورتی که ظاهر محصول بر اثر سهل انگاری مشتری یا حلال های آلی مانند تینر (تینر)، بنزن و ... آسیب دیده یا تغییر شکل داده باشد.
- در صورت خرابی محصول به دلیل استفاده از قطعات و لوازم جانبی غیر اصل (مانند فیلتر آب) (لطفاً ال‌جی الکترونیک اصل را از نزدیک‌ترین مرکز خدمات ال‌جی الکترونیکس خریداری کنید)
- هنگام تعویض قطعات مصرفی که معمولاً در حین استفاده فرسوده می شوند
- در صورت خرابی محصول به دلیل انتخاب اشتباه ولتاژ
- در صورتی که مشتری خودسرانه محصول را جدا کند و قطعات آن گم یا آسیب ببینند
- در صورت تنظیم ساده بدون توضیح عملکرد محصول یا جداسازی قطعات
- در صورت خرابی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در دفترچه راهنمای کاربر ال جی الکترونیکس
- در صورت خرابی در اثر بلایای طبیعی از قبیل خسارت صاعقه، آتش سوزی، باد و سیل، خسارت نمک، انفجار گاز، زلزله و ....
- در صورت عدم موفقیت به دلیل سهل انگاری دیگر مشتری
- در صورتی که محصول مشکلی نداشته باشد با وجود درخواست سرویس به دلیل قطع برق
- در صورتی که خرابی به دلیل خارجی باشد نه نقص در خود محصول، مانند نقص در خود پریز برق یا وصل نشدن پریز و دوشاخه برق.
- در صورت خرابی به دلیل اختلال در برق مصرفی یا نقص در دستگاه متصل
- هنگامی که مکان محصول به درخواست مشتری پس از اولین نصب محصول تغییر می کند یا محصول پس از جابجایی مجدداً نصب می شود (از جمله جداسازی یا مونتاژ درب محصول)
- در صورتی که خدمات با کالای شخصی درخواست شده باشد، اما به دلیل معیوب بودن محصول یا محصول دیگر، سرویس دریافت شده باشد.
- در صورت بروز نقص به دلیل تعمیر یا بازسازی محصول توسط شخصی غیر از تکنسین تعمیر در فروشگاه محصولات ال جی الکترونیک یا مرکز خدمات ال جی الکترونیکس
- در صورت درخواست خدمات پس از خرید بدون تشخیص کافی ایراد ظاهری هنگام خرید محصولات ویترینی
- در صورتی که مشتری شیر آب را ببندد یا آب آن در دسترس نباشد
- زمانی که خدمات به دلیل نقص مبلمان و نه محصولات معیوب درخواست می شود

اگر سؤالی دارید، لطفاً با مرکز خدمات ال‌جی الکترونیکس  تماس بگیرید.
اگر پیشنهاد یا شکایتی دارید، لطفاً با مرکز خدمات مشتریانl تماس بگیرید.
فایل صوتی گارانتی محصول 10 ثانیه برگشت فایل صوتی گارانتی محصول پخش فایل صوتی گارانتی محصول 10 ثانیه به جلو
و غیره
11. ضمیمه
رتبه بندی بهره وری انرژی
راهنمای رتبه بندی بهره وری انرژی محصول
نشان‌دهنده هزینه انرژی و هزینه واقعی انرژی که روی برچسب رتبه‌بندی بازده انرژی یا برچسب بازده مصرف انرژی ذکر شده است ممکن است بسته به نوسانات قیمت انرژی، مانند مصرف واقعی انرژی، ساعات مصرف انرژی، یا افزایش نرخ برق متفاوت باشد.

روش های دفع زباله لوازم الکتریکی.
هشدار
- اگرچه این محصول از مقدار کمی گاز قابل اشتعال (ایزوبوتان، R600a) به عنوان مبرد استفاده می کند، هنگام دور انداختن محصول، حتما با مرکز محلی یا شرکت دفع تماس بگیرید.
هنگام خرید یک محصول جدید
اگر محصول جدیدی را از فروشگاه محصولات ال جی الکترونیکس خریداری کنید، هنگام تحویل محصول جدید، محصول قدیمی را به صورت رایگان پردازش می کنیم.

هنگام دور ریختن محصولات مستعمل
هنگام دور انداختن لوازم خانگی، باید با مرکز محلی یا سیستم رزرواسیون تخلیه زباله لوازم خانگی تماس بگیرید تا آنها را دفع کنید.
شماره تلفن ، آدرس اینترنتی شماره نقطه.

اطلاعات راهنمای منبع باز
برای دریافت کدهای منبع توزیع شده تحت مجوزهای ، ، و سایر مجوزهای منبع باز نصب شده در این محصول، از .دیدن کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال نیکسان در تهران

سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۱۹ ب.ظ | میثم پیریایی | ۰ نظر

نمایندگی تعمیرات یخچال نیکسان در تهران

نتایج تشخیص هوشمند در برنامه LG ThinQ نمایش داده می شود.

عیب یابی
اگر علائم زیر هنگام استفاده از محصول ظاهر شد، لطفاً دوباره بررسی کنید. ممکن است نقصی نداشته باشد.
تبرید و انجماد
اصلاً یخچال یا انجماد ندارد.
برق قطع شده؟
- قدرت سایر محصولات موجود در خانه را بررسی کنید.
آیا دوشاخه برق از پریز جدا شده است؟
- دوشاخه برق را به درستی در پریز قرار دهید.
برق دویست و بیست ولت است؟
- در صورت ولتاژ 100 ولت ترانسفورماتور را برای استفاده وصل کنید.
هنگام استفاده از ترانسفورماتور متصل، آیا لامپ برق ترانسفورماتور خاموش است؟
- لامپ ترانسفورماتور را چک کرده و روشن کنید.

تبرید و انجماد خوب کار نمی کند.
آیا دمای ذخیره سازی روی حدود تنظیم شده است؟
- دمای ذخیره سازی را روی بالا یا متوسط ​​تنظیم کنید.
آیا یخچال در معرض نور مستقیم خورشید است یا نزدیک به وسایل گرما زا مانند اجاق گاز است؟
- مجدداً در مکانی متفاوت دور از محصولی که گرما تولید می کند نصب کنید.
آیا غذای گرم را بدون سرد کردن داخل آن ریختید؟
- غذای داغ را بلافاصله نگذارید، بلکه قبل از گذاشتن آن را سرد کنید. ممکن است بستگی به نحوه تهیه غذا داشته باشد.
آیا غذای زیادی در یخچال گذاشتید؟
- غذا را در یخچال قرار دهید تا فضای خالی وجود داشته باشد.
آیا درب یخچال به درستی بسته شده است؟
- بررسی کنید که غذا در در گیر نکرده باشد و در را محکم ببندید.
آیا فضای کافی در اطراف یخچال وجود دارد؟
- هنگام نصب یخچال، یخچال را حداقل ده سانتی متر از سقف و دیواره های چپ و راست قرار دهید.
آیا دمای محل نصب زیر پنج درجه است؟
- در محلی که دمای محیط بالاتر از پنج درجه باشد نصب کنید.
دمای محل نصب بالاتر از چهل و سه درجه است؟
- در محلی که دمای محیط کمتر از چهل و سه درجه باشد نصب کنید.
آیا عملکرد برای غذای ذخیره شده تنظیم شده است؟
- عملکرد غذای ذخیره شده را در پنجره کنترل تنظیم کنید.
آیا کشوهای میانی یا پایینی به درستی مونتاژ شده اند؟
- کشوی محفظه میانی یا پایینی را به درستی مونتاژ کنید.

غذای داخل یخچال منجمد است.
آیا دمای یخچال روی قوی تنظیم شده است؟
- دمای یخچال را روی متوسط ​​یا کم تنظیم کنید.
آیا مواد غذایی آبکی که به راحتی منجمد می شوند را در داخل قفسه نزدیک خروجی هوای سرد قرار دادید؟
- غذاهایی که مرطوب هستند و به راحتی منجمد می شوند را در قسمت بیرونی قفسه قرار دهید.
آیا مواد غذایی آبکی که به راحتی منجمد می شوند را در قفسه بالای یخچال قرار می دهید؟
- غذاهای آبکی و قابل انجماد را در قفسه زیر یخچال قرار دهید.
آیا غذا را در ظروف ارائه شده نگهداری می کنید؟
- مواد غذایی را در ظرف ارائه شده نگهداری کنید.

شبنم در داخل یخچال، زیر پوشش محفظه سبزیجات در حال شکل گیری است.
آیا غذای گرم را بدون سرد کردن داخل آن ریختید؟
- غذای داغ را بلافاصله نگذارید، بلکه قبل از گذاشتن آن را سرد کنید. ممکن است بستگی به نحوه تهیه غذا داشته باشد.
آیا مدت زیادی است که در یخچال را باز گذاشته اید؟
- در یخچال را ببندید شبنم به طور طبیعی از بین می رود. پاک کردن با حوله خشک به سرعت شبنم را از بین می برد.
آیا اغلب در یخچال را باز و بسته می کردید؟
- ممکن است به دلیل اختلاف دمای بیرون و داخل یخچال شبنم ایجاد شود. پاک کردن با حوله خشک به سرعت شبنم را از بین می برد.
آیا هنگام نگهداری غذای آبکی درب آن را گذاشته اید؟
- هنگام نگهداری غذا، آن را در ظرف درب دار قرار دهید یا در ظرف در بسته قرار دهید.

یخبندان در فریزر وجود دارد.
در فریزر را خوب بسته ای؟
- بررسی کنید که به دلیل بیرون ریختن مواد غذایی داخل فریزر و محکم بسته شدن درب، درب به درستی بسته نشود.
آیا غذای گرم را بدون سرد کردن داخل آن ریختید؟
- غذای داغ را بلافاصله نگذارید، بلکه قبل از گذاشتن آن را سرد کنید. ممکن است بستگی به نحوه تهیه غذا داشته باشد.
آیا هوای سرد داخل یا خارج از فریزر مسدود شده است؟
- جاهایی که هوای سرد وارد یا خارج می شود را مسدود نکنید تا هوای سرد به خوبی به گردش درآید.
آیا داخل فریزر پر از مواد غذایی است؟
- آن را با غذا پر نکنید، بلکه آن را بچینید و با فضای زیاد در آن قرار دهید.

در داخل و خارج یخچال یخ زدگی یا شبنم وجود دارد.
آیا درب یخچال مرتباً به درستی باز یا بسته می شود؟
- اگر هوای گرم به داخل سرد یخچال وارد شود، ممکن است یخ زدگی یا شبنم ایجاد شود.
آیا رطوبت محل نصب یخچال زیاد است؟
- ممکن است در هنگام بالا بودن رطوبت در محل نصب یخچال و یا در فصل بارندگی در قسمت بیرونی یخچال شبنم ایجاد شود. آن را با یک حوله خشک پاک کنید.

کیمچی به سرعت ترش می شود.
آیا پنجره کنترل روی پخته، لاکتوباسیلوس کیمچی پلاس یا یخچال تنظیم شده است؟
- عملکرد غذای ذخیره شده را در پنجره کنترل تنظیم کنید.
آیا پنجره کنترل برای طعم داروی نگهدارنده کیمچی تنظیم شده است؟
- پنجره کنترل را روی کیمچی متوسط ​​یا قوی قرار دهید. لطفا مراقب باشید زیرا در صورت انتخاب کیمچی قوی ممکن است کیمچی یخ بزند.
آیا در یا کشو را به درستی بسته اید؟
- در یا کشو را به درستی ببندید.

کپک سفید که یک مخمر وحشی است روی سطح کیمچی یا روی بیدمشک ایجاد می شود.
آیا درب ظرف نگهداری کیمچی را به درستی بسته اید؟
- درب را کاملا ببندید. اگر درب کاملاً بسته نشده باشد، مراقب باشید زیرا ممکن است با هوا تماس پیدا کند و باعث کپک سفید شود که یک مخمر زنده است.
- کیمچی را می توان با پوشاندن سطح کیمچی با نایلون یا پلاستیک بهداشتی برای مدت طولانی تری نگهداری کرد.

کیمچی شکننده است و قدرتی ندارد.
آیا برای درست کردن کیمچی از نمک یا ماهی شور استفاده کردید؟
- وقتی کلم ترشی می شود، اگر نمک کمتری اضافه شود، رنگ کیمچی خوب است، اما آنزیم های موجود در کلم، آن را به راحتی شکننده می کند و قدرت خود را از دست می دهد. همچنین ماهی شور می‌تواند باعث سریع‌تر پختن کیمچی شود و در نرم شدن آن تأثیر بگذارد.

برخی از محفظه ها خاموش هستند.
برای مدل هایی که قسمت های میانی و پایینی دارند، آیا پنجره کنترل روی قسمت میانی خاموش است یا قسمت پایینی خاموش؟
- جعبه میانی خاموش یا پایین کادر را به تنظیمات دیگری تغییر دهید.
در مورد مدلی با محفظه میانی بالا و پایین، آیا پنجره کنترل به عنوان محفظه بالا خاموش یا محفظه وسط پایین خاموش انتخاب می شود؟
- جعبه بالا را خاموش یا وسط پایین را به تنظیمات دیگری تغییر دهید.
در اطراف یخچال رطوبت وجود دارد.
آیا آب از اطراف یخچال نشت می کند؟
- بررسی کنید که آیا آب از سینک یا اطراف آن نشت می کند.
آیا کف یخچال خیس است؟
- بررسی کنید که آیا غذای منجمد ذوب شده و آب آن نشتی ندارد یا کاسه شکسته یا واژگون شده است.

بخش
در یخچال بویی به مشام می رسد.
آیا دمای یخچال روی پایین تنظیم شده است؟
- دمای یخچال را روی بالا یا متوسط ​​قرار دهید.
غذای با بوی تند گذاشتی؟
- مواد غذایی با بوی تند را در ظرف دربسته نگهداری کنید.
آیا سبزیجات ذخیره شده در محفظه سبزیجات فاسد شده اند؟
- سبزیجات خراب را دور بریزید و محفظه سبزیجات را تمیز کنید. مراقب باشید سبزیجات را برای مدت طولانی نگهداری نکنید.

چراغ داخلی یخچال روشن نمی شود.
آیا چراغ داخلی یخچال خاموش است؟
- تعویض چراغ های داخلی یخچال برای مصرف کنندگان مشکل است. اگر چراغ داخلی روشن نشد، با مرکز خدمات ال جی الکترونیکس تماس بگیرید.

درب یخچال خوب بسته نمی شود.
آیا یخچال به جلو کج شده است؟
- پیچ تنظیم ارتفاع پایین یخچال را طوری تنظیم کنید که قسمت جلویی یخچال کمی بالا بیاید.
آیا قفسه ها به درستی نصب شده اند؟
- در صورت نادرست قرار دادن قفسه درب فریزر بسته نمی شود. هنگام قرار دادن قفسه، آن را به درستی وارد کنید.
در یخچال را محکم بسته ای؟
- هنگام بستن درب یخچال بسته به نیرو یا سرعت بسته شدن درب ممکن است درب کمی باز شود و سپس بسته شود. مراقب باشید خیلی محکم بسته نشود.

درب یخچال به خوبی باز نمی شود.
آیا در یخچال را بستید و بلافاصله باز کردید؟
- بعد از بستن درب یخچال، اگر در عرض یک دقیقه دوباره بخواهید آن را باز کنید، ممکن است به دلیل فشار داخل یخچال باز نشود. بعد از یک دقیقه دوباره آن را باز کنید.

درب یخچال می لرزد.
آیا در آن طرف دری که باز و بسته می‌کنید صدا می‌زند؟
- هنگامی که درب یخچال باز و بسته می شود، صدای جغجغه درب دیگر یک پدیده طبیعی است که در اثر فشار در قسمت های یخچال و فریزر ایجاد می شود و نقصی ندارد.

قسمت جلویی یا کناری یخچال گرم است.
آیا قسمتی که لوله دفع حرارت یخچال نصب شده است را لمس کرده اید؟
- لوله های دفع گرما در لبه جلویی یخچال، بر روی پارتیشن های بین محفظه یخچال و فریزر و در کناره جهت جلوگیری از تراکم شبنم تعبیه شده است. ممکن است به خصوص بعد از نصب یخچال یا تابستان احساس گرما کند، اما نقصی ندارد، پس با خیال راحت از آن استفاده کنید.

سر و صدا
یخچال صداهای بلند یا صداهای عجیبی می دهد.
آیا یخچال روی یک طبقه ضعیف یا ناهموار نصب می شود؟
- یخچال را روی یک طبقه سخت و هموار نصب کنید.
آیا پشت یخچال با دیوار تماس دارد؟
- یخچال را حداقل ده سانتی متر از سقف و دیوارهای چپ و راست نصب کنید.
آیا در پشت یا بالای یخچال اشیایی وجود دارد؟
- وسایل را از پشت یا بالای یخچال خارج کنید.

صدایی از یخچال می شنوم.
آیا صدای "کلیک" "پاپ" را می شنوید؟
- بسته به تغییر دمای داخل یخچال، قسمت های مختلفی ممکن است منقبض یا منبسط شوند. همچنین، کنترل های یخچال ممکن است هنگام کار صدا ایجاد کنند.
آیا صداهایی مانند "Druck~" "Drucky" "Uhm~" را می شنوید؟
- این صدای چرخش کمپرسور یا فن هنگام روشن یا توقف یخچال است. این صدایی شبیه صدایی است که یک خودرو هنگام روشن یا خاموش شدن احتراق تولید می کند.
آیا صدای آب جاری را می شنوید که می گوید "مالش"؟
- هنگامی که مبرد در قسمت یخچال یا فریزر به مایع یا گاز تبدیل می شود صدا ایجاد می شود.
آیا صدای باد را می شنوید که بلافاصله پس از بستن در می گوید "شو~" "شس"؟
- هنگامی که هوای گرم ورودی به یخچال یا فریزر به سرعت سرد می شود، فشار داخل یخچال به طور موقت کاهش می یابد. صدایی با تغییر حالت مبرد تولید می شود که هوای داخل یخچال را خنک می کند.
آیا صدای لرزش در یخچال می شنوید؟
- اگر یخچال را روی زمین یا کف ناهموار یا جلوی دیوار چوبی نصب کنید، ممکن است لرزش باعث افزایش لرزش یخچال شود.
آیا وقتی یخچال را برای اولین بار نصب می کنید صدای بلندی تولید می کند؟
- هنگامی که یخچال را برای اولین بار کار می کنید، ممکن است صدای بلندی ایجاد کند زیرا قطعات به سرعت می چرخند تا به سرعت دما کاهش یابد. هنگامی که دما به زیر دمای معینی می‌رسد، صدا آرام‌تر می‌شود.

مربوط به وای فای
من نمی توانم لوازم خانگی و تلفن های هوشمند را از طریق Wi-Fi وصل کنم.
آیا رمز عبور وای فای متصل به گوشی هوشمند صحیح است؟
- سیگنال Wi-Fi در حال استفاده را در منوی تنظیمات Wi-Fi گوشی هوشمند پیدا کنید، Erase network را انتخاب کنید و سپس ثبت محصول را از ابتدا ادامه دهید.
آیا عملکرد اتصال خودکار شبکه تلفن هوشمند تنظیم شده است؟
- در تنظیمات Wi-Fi فن همراه تلفن هوشمند خود، تیک مواردی مانند سوئیچینگ خودکار داده تلفن همراه، سوئیچ شبکه هوشمند، Passpoint و Internet Disabled در Advanced (بیشتر) را بردارید. با این حال، سازنده یا ارتباطات

نمایندگی تعمیرات یخچال سیلوان در تهران و کرج

سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۵ ق.ظ | میثم پیریایی | ۰ نظر

نمایندگی تعمیرات یخچال سیلوان در تهران و کرج

وجود لوازم خانگی در خانه زندگی را بسیار ساده و آسان می کند. لوازم و تجهیزات مدرن جزء ضروری هر فضای زندگی هستند، اما به شرطی که به درستی کار کنند. متأسفانه، هر از گاهی شرایطی پیش می آید که همه چیز اشتباه می شود. برخی از خرابی ها منجر به از بین رفتن تجهیزات می شود، در حالی که تعمیر برخی دیگر کاملاً امکان پذیر است، این در مورد یخچال ها نیز صدق می کند. عملکرد مداوم آن بسیار مهم است، کیفیت محصولات ذخیره شده در داخل به آن بستگی دارد. اگر به دلایلی یخچال خاموش نشد، باید فوراً اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

خرابی های احتمالی یخچال
همراه با دلایل کوچک احتمالی، می توانید به طور مستقل نقص های پیچیده تری را شناسایی کنید.

اگر مدتی است که موتور درست کار می کند در حالی که صدای موتور شنیده می شود، اما خاموش می شود و سرد نیست، به احتمال زیاد کمپرسور موتور روشن نمی شود. علاوه بر این، کلیک ها بعد از حدود 10 ثانیه شنیده می شوند. وزوز کمپرسور موتور - به این ترتیب حفاظت حرارتی واقع در رله حرارتی فعال می شود. علاوه بر این، موتور سعی می کند پس از 3 دقیقه دوباره راه اندازی شود.


این رفتار می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که عبارتند از:

خرابی رله؛
خازن شروع شکسته بود.
موتور سوخته
در چنین مواردی چه اقداماتی باید انجام شود؟ رله روی کمپرسور موتور ثابت است، بنابراین باید رله را بررسی کنید و اگر کلیک های دوره ای تشخیص داده شد، می توانیم نتیجه بگیریم که کار می کند. و با "سکوت" این قسمت، باید آن را تعویض کنید.

خازن استارت موتور را می توان با تستر بررسی کرد. برای این کار ابتدا باید آن را از طریق مقاومت تخلیه کنید. اگر خازن در شرایط خوبی باشد، فلش تستر که برای اندازه گیری مقاومت بر حسب میلی اهم تنظیم شده است، باید ابتدا به شدت افت کند و سپس به حالت اولیه خود بازگردد.

اگر کندانسور قابل استفاده است، اما یخچال هنوز یخ نمی زند، به احتمال زیاد برای تعویض موتور سوخته باید با کارگاه تماس بگیرید.

اغلب علت خرابی انجماد از سیستم است. این را کارکرد طولانی مدت موتور و وجود میعانات سرد در آن تأیید می کند. تبخیر فریون می تواند به دلیل ایجاد ریزترک در اواپراتور رخ دهد. این اغلب پس از برداشتن محصولات یخ زده از دیوار همراه با یخ و همچنین پس از لرزش های قوی در طول کارکرد طولانی مدت دستگاه اتفاق می افتد. یکی دیگر از دلایل نشت فریون می تواند شکستگی لوله هایی باشد که مثلاً در اثر جابجایی تجهیزات از کمپرسور به اواپراتور می روند. تعیین مستقل محل نشت فریون و همچنین انجام آن پس از اتصال و پمپاژ گاز دشوار است.


اگر دستگاه خنک نشود، مویرگ های مسدود شده که مایع خنک کننده را تامین می کنند نیز می تواند علت باشد. در این مواقع، کمک گرفتن از یک متخصص نیز ضروری است، زیرا بدون تجهیزات خاص، دور زدن سیستم امکان پذیر نخواهد بود.

اگر تجربه ای در زمینه تجهیزات الکتریکی دارید، می توانید آن را اجرا کنید.

بهترین یخچال ها از نظر خریداران در سال 2018
یخچال بیریوسا 50

نمایندگی تعمیرات یخچال سایوان در تهران و کرج

چهارشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۸ ق.ظ | میثم پیریایی | ۰ نظر

نمایندگی تعمیرات یخچال سایوان در تهران و کرج

وجود لوازم خانگی در خانه زندگی را بسیار ساده و آسان می کند. لوازم و تجهیزات مدرن جزء ضروری هر فضای زندگی هستند، اما به شرطی که به درستی کار کنند. متأسفانه، هر از گاهی شرایطی پیش می آید که همه چیز اشتباه می شود. برخی از خرابی ها منجر به از بین رفتن تجهیزات می شود، در حالی که تعمیر برخی دیگر کاملاً امکان پذیر است، این در مورد یخچال ها نیز صدق می کند. عملکرد مداوم آن بسیار مهم است، کیفیت محصولات ذخیره شده در داخل به آن بستگی دارد. اگر به دلایلی یخچال خاموش نشد، باید فوراً اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

تایمر یخ زدایی یخچال خراب است
اگر تداومی وجود نداشته باشد، باید تعویض شود. تایمر یخ زدایی به یخچال شما اجازه یخ زدایی خودکار را می دهد. اگر معیوب باشد، می تواند یخ زدگی بیش از حد ایجاد کند که بر روی توربین فن تاثیر گذاشته و در نتیجه باعث ایجاد صدا می شود. برای بررسی، باید تایمر را به صورت دستی بچرخانید تا یخ زدایی شروع شود، صدای کلیک می شنوید. صبر کنید تا مقاومت گرم شود، اگر گرم نشد و علاوه بر این، در تعویض تایمر تردید نکنید.

برای اندازه گیری دما در محفظه های مختلف از سنسورهای یخچال و فریزر استفاده می شود. آنها همچنین برای خاموش کردن مقاومت ها در پایان چرخه یخ زدایی کار می کنند. اگر سنسورها معیوب باشند، یخچال و فریزر سایوان می توانند یخ زدگی اضافی ایجاد کنند که می تواند بر چرخ فن تأثیر بگذارد و صدا ایجاد کند. برای تست آنها می توانید از مولتی متر روی اهم متر استفاده کنید و در صورت درگیر بودن پروب ها باید آنها را تعویض کنید.